6 بهترین نکته در مورد بازاریابی محتوا
نوشته شده توسط : reza
 
جسور باشید و ذهن خود را بگویید
 
یکی از بزرگترین چالشهای پیش روی بازاریابان محتوا ، رقابت و غلبه بر حجم گسترده محتوای تولید شده است. با به معنای واقعی کلمه میلیون ها پست وبلاگ که هر روز منتشر می شود ، شنیدن صدای شما از سونامی محتوای (ضعیف نوشته شده ، بی فایده) می تواند یک کار تقریبا غیرقابل حل باشد - مگر اینکه موضعی را بگیرید که هیچ کس حاضر به اتخاذ آن نباشد.
 
بنابراین بسیاری از محتوای تولید شده (به ویژه در صنایع گره خورده مانند بازاریابی دیجیتال) صرفاً طوطی ها هستند و عقاید و نظرات تعداد معدودی را جبران می کنند. به همین دلیل خوانندگان به سرعت از محتوای خود حساس می شوند - اگر صدها وبلاگ وجود دارد که همه چیزهای یکسانی را بیان می کنند ، چرا خوانندگان باید وقت خود را صرف مصرف این مطالب کنند؟ این همان چیزی است که تولید محتوای متضاد را بسیار قدرتمند می کند.
 
موضع گیری نامطبوع ، صحبت کردن با دیگران در مورد دیگران و معاشقه با جنجال می تواند یک استراتژی موثر در محتوای شما باشد. مطمئناً باید مراقب باشید که بخاطر خود آزار ندهید و منکر آن نشوید ، اما جرات داشته باشید جسور باشید و حرف خود را بزنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، خوانندگان شما به صراحت از صمیمیت شما قدردانی خواهند کرد. علاوه بر این ، شما احتمالاً با تکرار گفته های دیگران بسیار معتبرتر از آنچه صدا می کنید صدا و ظاهر خواهید شد.
 
به دنبال کلمات کلیدی خاص با محتوای خود بروید
 
در جهانی ایده آل ، نگران SEO نباشیم. ما می توانیم پست های وبلاگ بصیرت آمیز ، قابل تأمل درباره موضوعات انتخابی خود را منتشر کنیم و مخاطبان آنلاین زیادی را پیدا کنیم که مشتاق هستند از تجربه ما بیاموزند و هر آنچه را می فروشیم خریداری کنند.
 
برخی از کارشناسان محتوا طرفدار رویکرد "بدون کلمات کلیدی" به محتوا هستند. انتشار محتوایی که قبل از هر چیز منافع خواننده را تأمین می کند و به هیچ عنوان به عنوان هدف "کلمات کلیدی" ناپسند نیست. باز هم ، این در یک جهان ایده آل عالی است ، اما یک جنگل است که در آنجا وجود دارد - اگر به هدف قرار دادن کلمات کلیدی فکر نمی کنید ، می توانید شرط ببندید که رقبای شما چنین هستند. به همین دلیل پرداختن کلید واژه های خاص با محتوای شما قبل از تولید ، هزینه دارد.
 
موضوعی به عنوان گسترده و پیچیده به عنوان هدف قرار دادن کلمات کلیدی برای SEO بسیار فراتر از محدوده این پست است ، بنابراین من سعی نمی کنم آن را در اینجا متراکم کنم. کافی است بگویم که قبل از نشستن برای نوشتن پست وبلاگ یا تولید هر نوع محتوای دیگر ، باید به کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید فکر کنید.
 
از استدلال های خود با داده پشتیبان تهیه کنید
 
در فضای رسانه های دیجیتال امروز ، جلب اعتماد سخت است. با کمبود حقایق و دقت روزنامه نگاری در پایین ترین زمان ، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از خوانندگان از پذیرفتن "حقایق" به عنوان یک حقیقت سخت و سرد بی میل شده اند. به همین دلیل پشتیبان گیری از ادعاهای خود با داده ها بسیار مهم است.
 
استفاده از داده در محتوای شما باید به اندازه املاell امری طبیعی و عادی باشد. اگر نکته ای بیان کردید ، برای تهیه نسخه پشتیبان از آن ، آمار و حقایقی را درج کنید. به همین ترتیب ، اگر برای بیان نکته ای از داده ها استناد می کنید ، مطمئن شوید که آنها را به طور مناسب ذکر کنید و در صورت امکان ، پیوندی به منبع اصلی داشته باشید. به هر حال ، شما نمی خواهید شخص دیگری از داده های شما در محتوای خود استفاده کند بدون اینکه کلاه خود را به تحقیق خود بپردازد ، درست است؟
 
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما صدای برند شما را منعکس می کند
 
بازاریابی محتوا یکی از بهترین راه ها برای توسعه و اصلاح "صدای" نام تجاری شماست. با این حال ، حتی مشاغل بزرگ با بودجه کافی و تیم های اختصاصی محتوایی نیز می توانند در شناسایی و تعریف واقعی صدای برندشان به ویژه هنگام کار با تیم های بزرگتر تلاش کنند.
 
اطمینان از تداوم صدای برند ، به ویژه در تیم های بزرگتر ، می تواند یک چالش باشد. این امر نیاز به بررسی مداوم استانداردهای تحریریه دارد تا اطمینان حاصل شود که هم کیفیت و لحن مطابقت دارد و هم سطح بالاتری از وبلاگ و محتوای شما به طور کلی. با این حال ، اگرچه توسعه صدای مارک از طریق محتوا می تواند چالش برانگیز باشد ، اما قطعاً قابل تأمل است.
 
سایر وبلاگهای شرکت را کپی نکنید - در عوض به Superstars Indie نگاه کنید
 
در گذشته ، من با چندین مشتری کار کرده ام که از من خواسته اند وبلاگ شرکتی خود را "سکسی" و جذاب تر کنم. در چنین مباحثی ، مدیران محتوای شرکتی اغلب به وبلاگهای وبلاگ نویسان نفوذی با نفوذ اشاره می کنند که تعداد زیادی خواننده وفادار را به عنوان مثالی برای هدایت وبلاگ خود انتخاب کرده اند.
 
به طور مداوم مهارت های نوشتاری خود را اصلاح کنید
 
یکی از س questionsالاتی که بیشتر از همه از من سال می شود این است: "چگونه می توانم نویسنده بهتری شوم؟" از نظر بسیاری از تولیدکنندگان محتوا ، کمبود تجربه یا اعتماد به نفس بزرگترین مانع در سر راه آرزوهایشان است و هیچ چیز بدتر از این نیست که به مردم بگویید فقط به آن پایبند باشند در امیدهای مبهم که مهارت نوشتن آنها بهبود می یابد.
 
مدتی است که به صورت حرفه ای وبلاگ نویسی می کنم ، و اگرچه به توانایی های خود اطمینان دارم ، اما همیشه سعی در بهبود و جستجوی مشاوره و کمک از متخصصان دارم. نوشتن ، مانند بسیاری از مهارت ها ، کاردستی است که می توانید همیشه پیشرفت کنید.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: